יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

הויטמינים שעשו אפקט הפוך

רוצה לשתף אתכם שסוף סוף החלטתי להסיר שיער בלייזר, כמה או כמה בדיקות בדיקות מותשות. אני נוהגת להוציא מידע שאני צריכה ממחשבים, לא סתם יש לי 3 מחשבים בבית.  בקיצור החלטתי  ואני הולכת עם ההחלטה הזאת עד הסוף. כבר הייתי בפגישה הראשונה ומאוד הרשמתי מהיחס שלהם. לא יפרסם מה החברה למה וכמה, פשוט משתפת אתכם בזה שאסטתיקה מאוד חשובה לי והעור שלי נהיה מאוד לא נעים בזמן החרון מרוב גילוח. איך הגעתי להחלטה הזאת סופית? בחודש האחרון התחלתי לקחת וטמינים שהרופא המליץ כי הייתה לי בעיית נשירת שיער. כשהתחלתי לקחת את הויטמינים האלה ראיתי שיפור מבחינת הנשירה אבל לא  שמתי לב שגם גודל לי שיער ברגליים יות מידי. זה לא היה כך לפני זה. התחלתי לבדוק מידע במחשבים וגליתי שנטילתם של ויטמינים אלה באמרת גורמת לעודף שיער בגוף. בקיצור לא משנה, העיקר שההחלטתי סוף סוף להסיר שיער בלייזר. אני חושבת שכל אישה בסוף מגיע לזה, לצערי לי גרמו להגיע לזה הויטמינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה