יום שני, 9 באוגוסט 2010

מתיחת בטן , כן או לא?

גנים משפחתיים, זו מתנה שלא כולם נהנהים ממנה, אני ושלושת האחיות שלי נאבקות כבר שנים בבטן רופסת וחושבת כל אחת בנפרד ובתקופות שונות על מתיחת בטן.  בגיל 16 הצלחתי בעזרת אמא שלי להוריד 27 קילו בדיאטה שאמא שלי אימצה ואני אחריה. כיום אני במבנה די סביר, 40 במכנסיים אבל הבטן הגדולה שהיתה השאירה את אותותיה עור לא אחרי עם סימני מתיחה ועור מיותר. עקב האכילס שלי גורמת לי מידי פעם לחשוב על מתיחת בטן שתפתור לי את הבעיה ותסדר לי את הפרופרציות בגוף.
בדקתי כבר אצל רופאים מתחום ניתוחים פלסטיים, את נושא מתיחת הבטן מבחינת עלויות וסיכונים וגילית שזה ניתוח די פשוט  והעלויות לא מאוד גבוהות.
ביום שישי האחרון הלכתי לאלנבי לעשות סיבוב קניות עם גיסתי, מדדתי אינספור בגדים ובעיקר שמלות לקיץ החם ולא מצאתי שום דבר. מתיחת בטן נראתה אז פתרון טוב מתמיד. הבדים הדקים לא מטיבים עם הבטן היפה שלי בלשון המעטה ועל גינסים קצרים אין בכלל על מה לדבר.
מתיחת בטן נראית אטרקטיבית יותר מתמיד ואני חושבת לגייס קצת כסף מהמשפחה לטובת מתיחת בטן חד פעמית שתותיר אותי מוכנה לקיץ הבא, נינוחה בבגדים צמודים, ובמיוחד עם בגד ים בקיני (כיום אני עם מכנסוני טיץ שמשאירים פס שיזוף מעצבן).



תגובה 1:

  1. אישית אני חושבשלא כדאי - מתיחת בטן. הייתי אומר שאת צעירה עדיין ובעזרת דיאטה נכונה + התעמלות בקצב נכון תגיעי לתוצאות אף טובות יותר. אולי אם בגיל מתקדם לא תראי תוצאות יהיה שווה לשקול, אבל זו רק דעתי.

    השבמחק