יום שני, 9 באוגוסט 2010

קורס איפור

באותו הזמן שהכרתי את חברתי היקרה אביטל, גיליתי את עולם האיפור שנצא מאחורי הסופר פארם, הכרתי כל מיני מברשות , ספוגיות, וטריקים שהיא למדה בקורס איפור שהיא עשתה אחרי הצבא. לפני כל יציאה או אירוע היא היתה מאפרת אותי ומשאירה אותי המומה כשהייתי מגלה איך פניי התייפו ואיך אני נראית אחרת. עברו כבר יותר מ-5 שנים, היא ממשיכה לאפר את עצמה כמו שהיא למדה בקורס איפור עם כל מיני הצללות, מברשות מיוחדות ומוצרי איפור שאפילו לא שמעתי עליהם (מי יודעת מה זה שימר? ).
ביוני האחרון אחותי הגדולה התחתנה, התלבטתי אם ללכת למאפרת מקצועית ולהוציא 500 ש"ח או להשקיע אותם במקום אחר. רצה הגורל וחברה אחרת - אושרת היקרה הציעה שאבוא אלייה (היא גרה 5 בניינים ממני) ביום החתונה ושהיא תאפר אותי לקראת האירוע.
אושרת עברה קורס איפור אצל מיקי בוגנים ( לאחר שירדה מהרעיון של קורס קעקועים ) והיתה מצוידת בתיק איפור וערכת איפור שלא ראיתי כמותה. הערכה הכילה אין סוף מוצרי איפור שאפשר למחזר בתום השימוש, הרי אקולוגיה חדרה לתודעה של כולנו! בקורס האיפור לימדו אותה שצריך לעשות איפור ניסיון אזה הגעתי אליה יומיים לפני והיא עשתה לי איפור ניסיון שונה לכל עין ובסוף החלטנו על האיפור המעודן- מעושן יותר.קורס איפור כמו כל קורס נותן מקצועיות וטכניקות לאיפור שיכולות להפוך את הפנים למשהו אחר.
היום, אני לא מרבה להתאפר וגם לא כל כך יודעת איך, המקסימום איפור שאני שמה זה מעט מסקרה וסומק.
היום אני עובדת במשרד וכולם מגיעות מאופרות ומטוםחות להפליא, עם אילנייר שלא זז מהמקום וצבעי צלליות מדהימים אני חושבת לעשות קורס איפור שיאפשר לי להתאפר בצורה דומה לעבודה ובכלל ובטח יתן לי תחושה יותר טובה עם עצמי.

תגובה 1:

  1. שיר על מה את מדברת? את הבחורה הכי טובה פה במשרד.

    השבמחק